Ondersteuning project aanvragen

Iedereen kan bij Stichting A-wareness een aanvraag doen voor een bijdrage aan een project. Het maakt niet uit of je wel of geen Vriend bent van Stichting A-wareness. Ook hoef je geen relatie of medewerker te zijn van Royal A-ware of AB Texel Group. Belangrijk is wel dat er een link is met een medewerker of vestiging. Deze link zien wij dan ook graag benoemd in de aanvraag.

Wat voor projecten komen in aanmerking?

Projecten die voldoen aan onderstaande 3 criteria komen in aanmerking voor ondersteuning door Stichting A-wareness:

1. Het project valt binnen de scope van Stichting A-wareness:

• Betrokken Buur
    Het project brengt mensen die extra aandacht verdienen samen en bezorgt hen een leuke tijd. Het gaat daarbij om mensen in de nabije omgeving van medewerkers of vestigingen van Royal A-ware / AB Texel Group.
  • Weet wat je eet
    Het project gaat over kennis over voedsel of het overdragen ervan. Stichting A-wareness vindt het belangrijk dat kinderen en volwassenen weten waar hun voedsel vandaan komt en waaruit een gezond menu bestaat.
  • Sponsorlopen en andere sportieve uitdagingen voor het goede doel waar medewerkers van Royal A-ware en/of AB Texel Group aan meedoen.

2. Het project richt zich op groepen mensen.

3. Het project vindt plaats in de nabije omgeving van een vestiging of medewerker van Royal A-ware / AB Texel Group.

Wat voor projecten komen niet in aanmerking?

• Projecten die geen link met een medewerker of vestiging van Royal A-ware of AB Texel Group hebben;
  • Projecten met commerciële doeleinden of winstoogmerk;
  • Al gerealiseerde projecten;
  • Projecten die gericht zijn op individuen.

Direct een aanvraag doen

Vul het online formulier onderaan deze pagina in om een aanvraag voor ondersteuning in te dienen.

Ben je een collega en wil je een bijdrage aanvragen voor een sponsorloop of andere sportieve uitdaging voor het goede doel? Vul dan het speciale aanvraagformulier voor sponsoring onderaan deze pagina in.

Na de aanvraag

Nadat je het online formulier hebt verstuurd, ontvang je een ontvangstbevestiging. Het bestuur van Stichting A-wareness beoordeelt je aanvraag in de eerstvolgende bestuursvergadering. Dit betekent dat het 6 weken kan duren voordat je project besproken wordt. Hou hier dus rekening mee als je een aanvraag indient. Je ontvangt vervolgens bericht of je project in aanmerking komt voor ondersteuning door Stichting A-wareness.
Heb je vragen? Neem contact met ons op!

Aanvraagformulier

Jouw gegevens

Voor welke organisatie vraag je een bijdrage?

Projectomschrijving