Projecten 2019

Stichting A-wareness presenteert Circus Alexander

Op zaterdag 5 oktober geeft Circus Alexander in samenwerking met Stichting A-wareness 3 voorstellingen in Hoogeveen. De voorstelling is een bijzondere mix van circus, theater en muziek. En wordt verzorgd door zeven enthousiaste, professionele artiesten. Circus Alexander is speciaal gericht op ouderen en mensen in de zorg. Clown Frenky loopt als een rode draad door de voorstelling, wat het ook een leuke show voor kinderen maakt.

Ken jij mensen die het verdienen en leuk vinden om een circusvoorstelling bij te wonen?

Laat het ons weten! Denk hierbij aan:

• Kinderen met een rugzakje
  • Jongeren met een beperking
  • Gezinnen met een beperkt budget
  • Eenzame ouderen

Wat wordt er geregeld voor de gasten?

• Toegangskaartjes voor de show van Circus Alexander
  • Een drankje en snack
  • Parkeerkaartje (en vervoer indien wenselijk)

Hoe draag je mensen voor?

Laat voor 15 september weten wie je wilt voordragen voor een gezellige voorstelling van Circus Alexander. Geef dit met een korte toelichting door via info@stichting-awareness.com

Let op: vol = vol.

Er is een beperkt aantal rolstoelplekken beschikbaar. Geef daarom aan of er voor jouw gasten rolstoelplekken nodig zijn.

Locatie: op het Marktplein in Hoogeveen

Tijd: 11:00, 13:30 en 15:30 uur.

De voorstelling duurt ongeveer 1 uur. De show is alleen op uitnodiging te bezoeken.

Smart TV voor bewoners Tuinzicht

Daar staat hij dan! De Smart TV. De bewoners van Tuinzicht afdeling De Horst genieten er veel van. Door gebruik te maken van de apps op de TV zien en horen de bewoners nu passende films, muziek en beelden. Het team en de bewoners zijn dankbaar dat dit dankzij Stichting A-wareness gerealiseerd kon worden.

Weer een super geslaagde A-wareness Day

Zaterdag 15 juni 2019 vond voor de 6e keer the A-wareness Day plaats. Ditmaal in Ouwehands dierenpark in Rhenen. We hebben in totaal meer dan 600 gasten en vrijwilligers mogen verwelkomen. Onder de gasten waren senioren, kinderen met een beperking en gezinnen voor wie het niet zo vanzelfsprekend is om een dagje naar de dierentuin te gaan.

In de ochtend tijdens de opbouw was gelukkig alle regen al gevallen en toen de eerste bus met gasten de parkeerplaats opdraaide brak de zon door. De gasten genoten zichtbaar van het mooie park, het eten en drinken, de dieren en van elkaar. Het enthousiasme van de vrijwilligers was aanstekelijk waardoor we aan het einde van de dag tevreden gasten uit konden zwaaien, maar natuurlijk niet voordat ze voorzien waren van een mooie pluche panda als aandenken.

Iedereen bedankt voor de hulp, inzet en aanwezigheid, en we zien jullie graag volgend jaar weer terug!

Benieuwd naar de foto's? Bekijk deze albums: