Projecten 2020

Aangeboden: 10 optredens van volkszanger Marco de Hollander?

Stichting A-wareness kan komend jaar maar liefst 10 optredens aanbieden van de geliefde volkszanger Marco de Hollander!

In zijn speciale senioren meezingshow: ‘Sfeer van Toen- Medley’ neemt hij senioren mee in een trip down memory lane. Daarnaast kan Marco ook een fantastische middag verzorgen in een woongroep voor mensen met een verstandelijke beperking.

Zit jouw opa of oma altijd liedjes van vroeger te zingen en woont hij of zij in een verzorgings- of bejaardenhuis? Geef hen dan op voor een gezellig avondje!
Of ken jij een woongroep die een muziekmiddag fantastisch zou vinden? Stuur een mailtje met onderbouwing naar info@stichtinga-wareness.com.

Belangrijk is dat:

• er minimaal 40-50 mensen aanwezig zijn
  • er een geschikte ruimte beschikbaar is
  • en dat de leiding van de betreffende locatie akkoord is.

Stichting Awareness zal ook zorgen dat er lekkere hapjes beschikbaar zijn op de middag/avond!

Zie ook: https://www.youtube.com/watch?v=K_QC21Q4k28

Wie verdient een dagje dierentuin?

Zaterdag 6 juni 2020 vindt voor de 7e keer The A-Wareness Day plaats! Wederom in Ouwehands dierenpark in Rhenen.
Afgelopen jaar hebben we in totaal bijna 600 gasten en vrijwilligers mogen verwelkomen. Onder de gasten waren senioren, jongeren met een beperking en gezinnen voor wie het niet zo vanzelfsprekend is om een dagje naar de dierentuin te gaan. Het enthousiasme van de vrijwilligers was fantastisch. Mede daardoor hebben we veel mensen een hele mooie dag kunnen bezorgen!

Meehelpen?
Ook dit jaar willen we van The Awareness Day net zo’n groot succes maken en daarbij hebben we jullie hulp nodig. We zoeken daarom vrijwilligers voor het begeleiden van gasten, duwen van rolstoelen en helpende handen in de catering gedurende de dag. Vind je het leuk om te helpen? Zet de datum dan alvast in je agenda en meld je aan via info@stichtinga-wareness.nl

Gasten uitnodigen
Ken jij mensen, gezinnen of groepen die wel eens een dagje weg verdienen? Dan kan je deze mensen opgeven door een mailtje te sturen naar info@stichtinga-wareness.nl
We merken dat vooral kids met een beperking het uitje fantastisch vinden!

Jullie hulp, inzet en enthousiasme wordt ontzettend gewaardeerd!