Bestuur

Het Bestuur van Stichting A-wareness bestaat uit medewerkers van Royal A-ware, Bouter Cheese en AB Texel Group. Samen organiseren en coördineren zij de activiteiten van Stichting A-wareness. Dit doen zij onbezoldigd. Graag stellen wij de bestuursleden aan je voor:

Marco Hoogenes - Voorzitter

Director Procurement - Royal A-ware

Het iets kunnen doen voor een ander geeft een vele malen beter gevoel dan iets te laten, dus doen!

Meia Bongers - Secretaris

Risk medewerker - Royal A-ware

Hoe mooi is het om je medemens een klein beetje te helpen in deze wereld? Daar wil ik me heel graag voor inzetten!

Arco Butter - Penningmeester

Manager Logistiek en CSO - Royal A-ware

We kunnen niet iedereen helpen, maar iedereen kan wel iemand helpen.

Arie Anker

Erelid - in memoriam

Anselma van den Berg

Head of Corporate Communication - Royal A-ware

Mooi om bij een bedrijf te werken dat mensen in onze omgeving een steuntje in de rug wil geven. Daar help ik graag aan mee.

Richelle van Dam

Management Assistent - Bouter Group

Er zijn zoveel mensen waarvoor de kleine dingen in het leven niet vanzelfsprekend zijn, iets te kunnen betekenen voor deze mensen vind ik het mooiste wat er is.

Martin Houtman

Chauffeur - AB Texel Group

Een bijdrage leveren aan een mooiere maatschappij, willen we dat niet allemaal? Dit spreekt mij erg aan. Ik probeer daar samen met Stichting A-wareness iets in te betekenen.

Afke Rijpkema

Manager Binnendienst veehouderijzaken - Royal A-ware

Kinderen die gezond eten zitten lekkerder in hun vel en hebben minder kans om ziek te worden als ze volwassen zijn. Zuivel is hiervoor een goede basis. Ik zet me in om via onze Stichting dit verhaal te blijven delen.

Arie van der Sar

Quality Manager - AB Texel Group

Met Stichting A-wareness kunnen we door een kleine bijdrage te leveren, groot plezier maken voor de deelnemers aan de projecten. Je samen met collega’s inzetten voor mensen die het kunnen gebruiken geeft energie!

Jos Wissink

Plantmanager Borrelgemak Almere - Bouter Group

Niets mooiers dan mensen zien genieten van de aandacht, zorg en “vrijheid” die voor hen niet altijd vanzelfsprekend is.

Caroline Zeegers

Category Manager DLL Apero - Bouter Group

Met Stichting A-wareness ontplooien we diverse initiatieven om mensen extra hulp te bieden. Dat maakt het werken voor de Stichting erg divers en geeft me veel voldoening.